VI. Hanácká národní výstava psů - Olomouc 9.1.2011

10.01.2011 11:24

     Výstava se konala na výstavišti v malinké hale, kde byly tři kruhy a brzy tam nebylo k hnutí. Naštěstí se vlkodavové vystavovali před italskými chrtíky.. pak se nějaké místečko  na stání našlo. Italské chrtíky pečlivě posuzovala paní Marta Růžičková. Ve třídě mladých nás bylo pět! Bolero se hezky předváděl, i já jsem byla klidnější než jindy.. po Nitře jsme čekali různý výsledek.. a jaké to nakonec bylo překvapení! =) Taky jsme se setkali s příjemnými páníčky italáčků a Bolero tak mohl poznat své dvě krásné sestřičky Emilly a Danae. Taky se mohl po delší době pozdravit s Rustíkovým polovičním bráškou Bonifácem a se sestřičkou Wasabi. Ta tam byla s paníčky Opělovými z ch.s. Next Level.

 Hanácká výstava-první na které jsem byla, se pro mně stala před dvěmi léty osudovou, když jsem se zamilovala  do italáčků.

Bolero dostal známku V1, CAJC a nejlepší mladý!!!!!!!!!!!! jeho bráška Black Boy vyhrál druhé místo! Pejskové King of Ivar měli tedy velký úspěch!!!

Mám obrovskou radost!

 

 

 

 

 

 

Za Bolerové portréty děkujeme milým manželům Chalasovým, majitelům krásného kluka Irského vlkodava =)

ARTABAN Cirapet a jeho osobní stránky