Mezinárodní výstava psů, Katowice 20.3.2011

21.03.2011 15:33

    Tuto výstavu posuzoval pan Salvatore Tripoli z Itálie. Přihlášeno bylo 17 chrtíků. Z českých chrtíků se hezky předvedly Wasabi King of Ivar od paní Opělové (ch.s.Next Level) a holčičky Perla Feritte Bugsy a Atiya Asma Annaperla (ch.s. Annaperla) od paní Šebestové. Náš Bolero byl ve třídě mladých.

   Až dosud jsem si myslela, že se psi na výstavě, obzvlášť na mezinárodní, musí předvést jak se patří.. párkrát už jsem viděla chrtíky v kruhu hopsat a skákat, ale to co jsem viděla na této výstavě mi docela vyrazilo dech.. Někteří pejsci měli doslova ,,nervy v kýblu´´ a jakmile došlo k měření, měl je tam i pan posuzující. K chrtíkům nepřistupoval nijak zvlášť citlivě ani trpělivě a někteří by to tak moc potřebovali!!! Jeho chování se mi nelíbilo, ale to je jen můj názor..

   Bolero se v kruhu pohyboval jistě, hezky se předvedl, i ocásek se snažil dávat dolů.. =) je to veselý pes a výstavy má rád, to pak jde těžko.. Miluje všechny kolem =) Z kruhu si odnesl známku velmi dobrý kvůli výšce, ale hezký posudek bez jediné výtky.

   Ještě musim dodat, že jsem strašně moc ráda viděla opět všechny známé a těším se na příště.. =)