Kočička Flea

21.10.2011 23:45

  Jednou večer, když jsem venčila kluky, uslyšela jsem zoufalé mňoukání. Kousek od našeho domu je hypermarket, kde pod vozíky sedělo malé, vystrašené, hladové ,,nic´´. Kluky jsem odvedla domů, vzala přepravku a šla zachraňovat. Mezi tím se malé ,,nic´´ schovalo pod auto a přede mnou pro jistotu zalezlo do motoru. Vzala jsem si s sebou taky pamlsky od kluků a lákala.. ale nedařilo se a protože už bylo moc pozdě, chtěla jsem odejít.. v tu chvíli se malé ,,nic´´ rozhodlo, že to riskne a půjde dobroty pod auto ochutnat. Hlad zvítězil a já taky =) S prskotem jsem koťátko strčila do přepravky a vydala se s blaženým úsměvem domů. Kluci už spali a já vařila rybičku pro malé, špinavé zvířátko, které se krčilo v přepravce. Koťátko se najedlo a spokojeně uslo. Ráno jsem ho odvezla na naší veterinu, kde se o něj postarali. Dozvěděla jsem se, že je to holčička a má max. čtyři týdny.. Byla moc špinavá a zablešená, takže ji začli říkat Flea. Na veterině zůstala Flea pár dnů, spala paní doktorce v kapuci od mikiny a nakukovala přes rameno při léčbě pacientů. Po pár dnech si ji paní doktorka vzala dočasně domů a já ji mezi tím hledala nový domov... a podařilo se.. Kamarádčina kamarádka si moc koťátko přála a naše koťátko se jí moc zalíbilo. Flea je moc šikovná, hned pochopila, kde se chodí vykonávat potřeba a pochutnává si na granulkách pro koťátka. Díky péči kolektivu Vet centra v Příboře se taky skvěle socializovala a stalo se z ní hravé, mazlivé koťátko. Přesně po týdnu si ji nová ,,maminka´´ vyzvedla a Flea s ní odcestovala až do Dětmarovic, kde bydlí v domě se zahradou. Své kočičí dětství si užívá zatím jen v teple domova, kde řádí jako malý čertík =) ráda se vyhřívá u topení a hraje si s míčky a vším, co ji zrovna padne do oka.

Mockrát děkuju její paničce Markétě a její rodině, že se o ni tak hezky starají a přeju jim jen samé radosti s malou bleškou =)

(taky děkuju kamarádce Janě a Facebooku, díky kterým Flea našla fajn domov =)

 

Flea - Vetcentrum Příbor

Xena Flea of Tesco v novém domově